Jump to content
Sign in to follow this  
puzzled

Don't masturbate

Recommended Posts

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

I have just had 4 weeks of nofap   haha!  isnt that amazing?     never thought i would make it this long lol   im never gnna do it again now 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yesterday was 5 weeks of nofap

Haha   

After a while you don't get urge to do it any more,   first 3 or 4 weeks are challenging but after that you break out of the habit and the urges start going away.  I really don't have any urges now to do that    it's all gone 

Now I just need to stay focused 

You also start thinking about s3x a lot less than before     your mind starts becoming more clean  lol  

Edited by puzzled

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Redoptics said:

Thought it was healthy too 

Well they say it's healthy

But when you stop doing it your mind feels a lot more clear and focused  also you think a lot less about sex    which is good for the sikh path 

Our minds are so occupied by the thought of sex that we don't even realize 

This black guy had really good and honest videos.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't even think about sex and that stuff that much anymore,  it's slowly getting less and it's only been just over 5 weeks. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masturbation for most men is an addiction, thats why it's so hard to stop,  and an addiction can never be a good thing.

I been trying to stop for nearly a year now lol! Always failed the 2nd week    but now I think I finally done it ... 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Its always good to try and conquer your senses,  and take control, it feels good 👍🏻

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Its been 6 weeks now   haha 

I actually can't believe it lol  never thought I would keep on going this long 

Edited by puzzled

Share this post


Link to post
Share on other sites

i nearly failed today!  lol     it just came back and i was sooo close to just giving up

kaam is of a very strange nature!   didnt think it would come back as this strong after 2 months of not doing that! 😕

Edited by puzzled

Share this post


Link to post
Share on other sites

maybe you can help this guy out lol

 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Punjabiwolves said:

maybe you can help this guy out lol

 

 

LMAO   haha!     he's Fkd in the head

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  



  • Topics

  • Posts

    • Iran Do you guys think USA plans to invade Iran?  First there was the drone strike and Iran stopping oil carriers in the Strait of hormuz where 20% of the world's oil passes through - https://www.eia.gov/todayinenergy/detail.php?id=7830 I'd like to point out that the strait of hormuz is like a key strategic access point that could be fought over in a global conflict, like in World War 1 you had the Dardenelle straits, in World War 2 you had the Suez Canal. maybe in world war 3 you'd have the strait of hormuz.  The US Also doesn't it seem odd that USA is so concerned by a possible Iran attack on Saudi Arabia to the point of imposing furthersanctions? I mean what business should the Us have with that when the Saudis are the victims. I've thought that perhaps Usa or the saudis attacked the plant to further conflict with Iran, but I'm not really sure. Do you guys think this is part of a larger plan where usa plans to invade 7 countries: Iraq,Somalia,Libya, Syria, Sudan,Lebanon,Yemen Sometimes I think there's no difference in Trump and Obama,in that they're planted politicians.They both seem to be taking steps in the 7 country invasion plan. Look at the first link below for more detailed info. Click the first link that pops up in the search bar if you don't have those ad results. I tried pasting the link directly but it doesn't seem to successfully redirect you to the reddit thread.  https://duckduckgo.com/?q=pnac+a+document+between+israel+and+Us+to+invade+7+countries&atb=v168-1&ia=web The Jews Also doesnt trump seem to be leaning towards Jewish interests and pro-Israel? I mean isnt it convenient for Israel that middle eastern countries surrounding it are being invaded by USA and having "democracy spread" for their benefit? Here's a video about Trump and the Jews, like always do your own research and point out anything you find interesting here.  https://www.bitchute.com/video/i2JYZcaoaY2g/ The Simpsons I mean the Simpsons predicted Trump would be president back in the year 2000. Surprisingly, they  also predicted he would crash the economy and you see reports of the coming 2020 recession.  here's the simpson clip and below that is more of the same kind if you're interested:       
    • One thing I cant stand the thought of is a interfering mother in law.  If she's constantly invading my space and interfering    I'd tell her where to go    lol 
    • Bani clearly says in kalyug  which is the era where everything goes wrong that women will take lead,  this is just one of the characteristics on kalyug ,  men will become puppets. A man's downfall is when he becomes a slaves to his senses     that's when a man becomes weak   he loses his dharma.  Men should also keep secrets to themselves    sharing feelings and what's deep inside is also what weakens a man.    Media which is ran by feminists, gays and liberals have completely brainwashed men.  Every man should try to become the best man he can become       fck what media is saying     
    • Just last week down my road a Pakistani woman kicked her husband out of the house because she wanted him to put their sons name on his bank account. She herself doesnt work. The husband refused  and she kicked him out and said she ain't gonna let him back in till he agrees. His son then hit him on the face.   Growing up I always thought women were victims and men were the big bad ones   but now I'm older iv realized men and women are just bad as each other.  Men get angry quick and start abusing and hitting, while women are bad in a more sly plotting way.    
    • They already have started destroying the traditional family unit    just look at the UK.  Feminism is a good example of why women shouldn't take lead.  The sexual revolution movement in 60s in the west was led by women/feminists and since then there has been no looking back! It's just getting worse and worse     they started it.    Men can't even talk back at women or argue back in public because they will be called sexist     thats right where feminists want men to be      Women also do a lot of stirring in punjabi families    it's no secret   brothers fall out with each other all the time because their wives keep filling their ears.   Funny how brothers get on really well before marriage but then after marriage it all changes.  its all stated in kalki avatar and dasam bani     it's all coming true.   
×

Important Information

Terms of Use