Jump to content

Languages Thread


Singhstah
 Share

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

VJKK VJKF

Venez sur des personnes, il est très clair que Sinner soit le meilleur!

Puisque personne ne comprend ce que je dis, Je peux indiquer mon secret qui est que je dors avec les lumières sur et avec mes oreillers roses!

:@

144052[/snapback]

ahhh....bonjour sinner frere.....

it is "clear" you are not......deep kaur est tres meilleur parce que elle depasser excellence

Link to comment
Share on other sites

LOL.gif   LOL.gif

we used to play jokes in school with this "aayee see" term...

Punjabi A : I see  grin.gif (sounds like aayee see= she came)

Punjabi B : acha? ki kendi fer? tongue.gif

144051[/snapback]

aaayeeee seee...!

lollll pajee u weird! jokes..... :@ ......

Link to comment
Share on other sites

VJKK VJKF

VJKK VJKF

Venez sur des personnes, il est très clair que Sinner soit le meilleur!

Puisque personne ne comprend ce que je dis, Je peux indiquer mon secret qui est que je dors avec les lumières sur et avec mes oreillers roses!

:@

144052[/snapback]

ahhh....bonjour sinner frere.....

it is "clear" you are not......deep kaur est tres meilleur parce que elle depasser excellence

144054[/snapback]

Hehe seems you couldn't translate the second part mademoiselle! :@

1-0 to Sinner :@

Link to comment
Share on other sites

VJKK VJKF
VJKK VJKF

Venez sur des personnes, il est très clair que Sinner soit le meilleur!

Puisque personne ne comprend ce que je dis, Je peux indiquer mon secret qui est que je dors avec les lumières sur et avec mes oreillers roses!

:@

144052[/snapback]

ahhh....bonjour sinner frere.....

it is "clear" you are not......deep kaur est tres meilleur parce que elle depasser excellence

144054[/snapback]

Hehe seems you couldn't translate the second part mademoiselle! :@

1-0 to Sinner :@

144057[/snapback]

lollll!!! lolol...excellence is a french term means same in both languages.....and u know french!!!

LOL.gif

its still..... 0:0 but i get 1 for rectifying your error....so 1:0 to me!

Link to comment
Share on other sites

wenn Sie dieses dann lesen, müssen Sie verstehen, daß Taz_SikhLionz wütend ist, aber jedermann, das stört, diese Anzeige zu lesen, extrem bohrt.

si usted está leyendo esto entonces usted debe entender que Taz_SikhLionz es enojado pero cualquier persona que incomoda leer este mensaje está agujereando extremadamente.

si vous lisez ceci puis vous devez comprendre que Taz_SikhLionz est fou mais n'importe qui qui prend la peine de lire ce message ennuyeux extrêmement.

se state leggendo questo allora dovete capire che Taz_SikhLionz è pazzo ma chiunque che si preoccupa di leggere questo messaggio estremamente sta alesando.

se você estiver lendo este então você deve compreender que Taz_SikhLionz é louco mas qualquer um que se incomoda ler esta mensagem está furando extremamente.

これをそして読めばあなたはTaz_SikhLionz が気違いで あるが, このメッセージを読むことを迷惑を掛けるだれでも非常 に退屈していることを理解しなければならない。

너가 이것을 그때 읽으면 너는 Taz_SikhLionz이 미친 그러나 이 메시지를 읽는것을 성가시게 하는 누군가 극단적으로 도려내고 있다 것을 이해해야 한다.

如果你读这然后你必须了解Taz_SikhLionz 疯狂但任何人 麻烦读这则消息极端烦人。

rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

wenn Sie dieses dann lesen, müssen Sie verstehen, daß Taz_SikhLionz wütend ist, aber jedermann, das stört, diese Anzeige zu lesen, extrem bohrt.

si usted está leyendo esto entonces usted debe entender que Taz_SikhLionz es enojado pero cualquier persona que incomoda leer este mensaje está agujereando extremadamente.

si vous lisez ceci puis vous devez comprendre que Taz_SikhLionz est fou mais n'importe qui qui prend la peine de lire ce message ennuyeux extrêmement.

se state leggendo questo allora dovete capire che Taz_SikhLionz è pazzo ma chiunque che si preoccupa di leggere questo messaggio estremamente sta alesando.

se você estiver lendo este então você deve compreender que Taz_SikhLionz é louco mas qualquer um que se incomoda ler esta mensagem está furando extremamente.

これをそして読めばあなたはTaz_SikhLionz が気違いで あるが, このメッセージを読むことを迷惑を掛けるだれでも非常 に退屈していることを理解しなければならない。

너가 이것을 그때 읽으면 너는 Taz_SikhLionz이 미친  그러나 이 메시지를 읽는것을 성가시게 하는 누군가 극단적으로  도려내고 있다 것을 이해해야 한다.

如果你读这然后你必须了解Taz_SikhLionz 疯狂但任何人 麻烦读这则消息极端烦人。

rolleyes.gif

144242[/snapback]

wowww :@ @

fermez les bouche une germane chiennne! looolllllllll

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use